Historia konstrukcji:
Generator prądu używany przez siły zbrojne Niemiec.
Wytworzony prąd służył do zasilania reflektorów przeciwlotniczych Fla-Sw 150 cm 34.
Opis konstrukcji:
Zainstalowany na przyczepie Sd. Ah. 102.
Anhänger (2-achsig) für Maschinensatz 110 V 24 kW (Sd. Ah. 102)
Obsługa generatora prądu liczy 2 osoby plus kierowca holującego pojazdu.
Źródło zasilania:
Silnik czterosuwowy Daimler-Benz M 08: 8-cyl. w układzie rzędowym, chłodzony cieczą, zapłon iskrowy, pojemność 4.622 cm3, o mocy 51 KM przy 1.500 obr./min, średnica cylindra 80 mm, skok tłoka 115 mm, stopień sprężania 5:1, gaźnik Solex 40 BFRH. Zbiornik paliwa mieści 110 litrów – zużycie paliwa wynosiło około 15 litrów na godzinę pracy, co przy posiadanym zapasie powinno pozwolić na około 8 godzin ciągłej pracy silnika.
Generator:
Prąd stały 110 V / 24 kW / 218 A
Prąd stały 220 V / 24 kW / 109 A