Historia konstrukcji:
Motocykl opracowany w 1938 roku we włoskich zakładach Società Anonima Moto Guzzi w Genui. Na potrzeby włoskiej armii wyprodukowano 248 egzemplarzy, po czym przestawiono produkcję na wytwarzanie modelu Moto Guzzi „Alce”.
Dane techniczne:
Masa: Jednostka napędowa: Skrzynia przekładniowa: Prędkość maksymalna: |
? kg silnik 1-cyl. chłodzony powietrzem, pojemność 498 cm3, o mocy 14 KM 4 biegi na drodze 100 km/h |
Opis konstrukcji:
Rama rurowa, stalowa. Zawieszenie z przodu widelec trapezowy z amortyzatorem ciernym, natomiast z tyłu zastosowano trójkątny wahacz z ukrytą sprężyną i amortyzatorem ciernym. Instalacja elektryczna o napięciu 6 V.
Czterosuwowy silnik górnozaworowy (ohv). Skrzynia biegów sterowana ręcznie, napęd na tylne koło był przekazywany za pomocą łańcucha. Hamulce mechaniczne. Stosowano opony rozmiaru 3.50-19”.