Masa: | ? kg |
Ładowność: | 3 tony |
Układ napędowy: | 4×2 |
Jednostka napędowa: | silnik 4-cyl. w układzie rzędowym, |
zapłon iskrowy, chłodzony cieczą, pojemność 5895 cm3, | |
o mocy 73 KM | |
Prędkość maksymalna: | na drodze ? km/h |
Historia konstrukcji:
Samochód ciężarowy opracowany w brytyjskich zakładach Leyland Motors Ltd. w Leyland.
Opis konstrukcji:
Zastosowano zamkniętą kabinę załogi w układzie klasycznym (za silnikiem). Za kabiną znajdowała się skrzynia ładunkowa osłaniana brezentową plandeką rozpinaną na metalowych pałąkach. Nadwozie było umieszczone na stalowej ramie nośnej. Zawieszenie na sztywnych mostach amortyzowanych półeliptycznymi resorami piórowymi. Instalacja elektryczna o napięciu 12 V.
Umieszczony z przodu silnik poprzez skrzynię przekładniową przekazywał napęd na koła tylnej osi.
Źródła:
David Fletcher „British military transport 1829-1956”, wyd. The Tank Muzeum, 1998