W 1940 roku w armii francuskiej znalazła się cała zbieranina innych typów samochodów ciężarowych używanych przez różne służby, a także pochodzących z zakupów zagranicznych oraz z mobilizacji pojazdów cywilnych. Import pojazdów odbywał się z trzech głównych krajów – dysponującymi dużym potencjałem USA, pobliskich Włoch oraz belgijskich oddziałów dużych amerykańskich koncernów motoryzacyjnych.
USA:
Chevrolet YS 4103 – ładowność 5.000 kg
Dodge VH 48 (zamówiono 1.500 egzemplarzy) – ładowność 5.000 kg
Dodge VK 62 – ładowność 5.000 kg
Dodge T 203 – ładowność 2.500 kg
GMC ACKWX 353 (zamówiono 2.000 egzemplarzy) – ładowność 2.500 kg
GMC AFWX 354 (116 egzemplarzy używało lotnictwo do transportu reflektorów przeciwlotniczych – zamówiono 150 egzemplarzy)
GMC ACX 504 – ładowność 5.000 kg
Studebaker K 25 (zamówiono 2.000 egzemplarzy) – ładowność 5.000 kg
White 704 S (zamówiono 1.500 egzemplarzy) – ładowność 5.000 kg
White 920
White-Ruxtall 922 (zamówiono ok. 300 egzemplarzy do transportu czołgów – dostarczono tylko 1 pojazd)
Włochy:
FIAT 626N (zamówiono 1.650 egzemplarzy – dostarczono ok. 700) – ładowność 3.500 kg
SPA 38R (zamówiono 550 egzemplarzy – dostarczono ok. 400) – ładowność 2.500 kg
Belgia:
Chevrolet (48 egzemplarzy o rozstawie osi 133 cale, 360 egzemplarzy o rozstawie osi 158 cali)
Ford (kilkaset egzemplarzy)