Samochód osobowy Isuzu Typ 98 „Ki-Ji” (PK10)

Historia konstrukcji:

Samochód osobowy opracowany w 1937 roku. Marka Isuzu była używana dla pojazdów produkowanych przez Tokyo Jidōsha  Kogyo (odpowiedzialny za produkcję samochodów oddział należący do koncernu Tokyo Gasu Denki K. K.).

 Opracowaną w 1940 roku wersję Typ 93B napędzał 4-cylindrowy silnik Diesla o mocy 55 KM.

Dane techniczne:

Liczba miejsc:
Masa:
Wymiary:
Układ napędowy:
Jednostka napędowa:
 
Skrzynia przekładniowa:
Prędkość maksymalna:
7
2.200 kg
4.950 x 1.820 x 1.900 mm, prześwit 280 mm
4×4
silnik 6-cyl. w układzie rzędowym, zapłon iskrowy,
chłodzony cieczą, o mocy 80 KM
4 biegi do przodu plus wsteczny, terenowy reduktor
na drodze 70 km/h

Opis konstrukcji:

Zawieszenie kół na resorach półeliptycznych. Mechaniczne hamulce działały na wszystkie koła.

Umieszczony z przodu silnik poprzez skrzynię przekładniową i rozdzielczą napędzał obie osie.

Źródła:

Instrukcja TM-E 30-480 „Handbook on Japanese Military Forces”, 1944

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.