Historia konstrukcji:
Samochód ciężarowy opracowany w 1942 roku na zamówienie armii japońskiej na standardowy pojazd tej klasy.
Produkowany seryjnie w zakładach Tokyo Automobile Industry (dotychczasowe zakłady Tokyo Jidosha Kogyo połączone z Kyodo Kokusan Jidosha otrzymały tą nazwę w 1941 roku) pod marką Isuzu.
Dane techniczne:
Ładowność: Wymiary: Jednostka napędowa: Skrzynia przekładniowa: Prędkość maksymalna: |
7 ton 7.810 x 2.300 x 2.300 mm silnik 6-cyl. w układzie rzędowym, wysokoprężny, chłodzony cieczą, pojemność 8550 cm3, typu DA60 o mocy 110 KM 4 biegi do przodu plus wsteczny, terenowy reduktor na drodze 65 km/h |
Opis konstrukcji:
Samochód ciężarowy z klasycznym nadwoziem z silnikiem umieszczonym przed kabiną. Za kabiną skrzynia ładunkowa zakrywana brezentową plandeką rozpinaną na pałąkach.