Historia konstrukcji:
Samochód ciężarowy opracowany w 1941 roku na zamówienie armii japońskiej na standardowy pojazd tej klasy.
Produkowany seryjnie w zakładach Tokyo Automobile Industry (dotychczasowe zakłady Tokyo Jidosha Kogyo połączone z Kyodo Kokusan Jidosha otrzymały ta nazwę w 1941 roku) pod marką Isuzu.
Dane techniczne:
Masa: Ładowność: Wymiary: Układ napędowy: Jednostka napędowa: Skrzynia przekładniowa: Prędkość maksymalna: |
3.300 kg 3 tony 6.840 x 2.190 x 2.100 mm 6×6 silnik 6-cyl. w układzie rzędowym, wysokoprężny, chłodzony cieczą, pojemność 5.100 cm3, typu DA40 o mocy 85 KM przy 2.500 obr./min 4 biegi do przodu plus wsteczny, terenowy reduktor na drodze 65 km/h |
Opis konstrukcji:
Samochód ciężarowy z klasycznym nadwoziem z silnikiem umieszczonym przed kabiną. Za kabiną skrzynia ładunkowa zakrywana brezentową plandeką rozpinaną na pałąkach.
Zawieszenie kół na resorach półeliptycznych. Mechaniczne hamulce działały na wszystkie koła.
Czterosuwowy silnik wysokoprężny z wtryskiem pośrednim do komory wirowej. Średnica cylindra 95 mm, skok tłoka 120 mm. Stopień sprężania 17:1. Umieszczony z przodu silnik poprzez skrzynię przekładniową napędzał tylną oś.